o såklart en massa bra o ha grejjer som axle/shock boots,div o-ringar,kraken rc hinge pins stainless,muttar mm
och snart får jag min beställning från largescale racing, så snart ska de köras

men är riktigt nöjd med dem. framvagnen är nästan som ny fortfarande men bli skitigare bakåt men de är som natt och dag att köra med dem.
Du lyckades inte värva med henne då?adrenaline wrote:och jäklar vad förvånad jag blev när en tant på 60+ kommer fram med sin pudel och tycker bilarna är skit häftiga![]()
hon ville kolla på min bil under karossen osv, de var riktigt skojj att prata med henne
adrenaline wrote:och jäklar vad förvånad jag blev när en tant på 60+ kommer fram med sin pudel och tycker bilarna är skit häftiga![]()
hon ville kolla på min bil under karossen osv, de var riktigt skojj att prata med henne

Då ligger man ju väl till med en MCD Monster..huSSe wrote:adrenaline wrote:och jäklar vad förvånad jag blev när en tant på 60+ kommer fram med sin pudel och tycker bilarna är skit häftiga![]()
vissa kör med hund tricket. vi som kör med stora rc kör med hpi baja tricket!![]()
ju större bil desto större???? är väl så man säger??

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 28 guests