Vadå, har Hostile gummit oxå spruckit?Roxen wrote:Trist med Phatdad axeln, borde vara garanti på dom som sagt. Damask-eländet förföljer mig också, har provat både DS och Hostile. Det verkar vara för mjukt gummi i dom, bara korvar sig och slits sönder. Just nu håller jag org.damaskerna för att vara bäst.
Sideburn´s Haunted 5T
- sideburn80
Re: Sideburns Haunted 5t
- sideburn80
Det var sjysst, vet inte om Micke redan har tagit hem åt mig. Annars hör jag av mig.Stelunex wrote:Trist när det inte håller.Är du intresserad av servo har jag nytt HPI liggandes. När det gäller Phatdad så så måste det vara något fel. Kontakta där du köpt så lär du få nya. Kan inte gå sönder så fort.
Jo jag tycker det, men jag är tydligen permanent oturs-förföljd.
- sideburn80
Dessa både mot diff och hub http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.7188/.fhuSSe wrote:føresten ær det inte turtle racings drivknutar?
- sideburn80
Detta fick jag som svar från Phat dad:
Run them without the rings. Thats how I sell them now. You are not going to hurt them. You can apply some heat from a hot air gun and remove all the rings.
Be sure to use good boots and a little grease.
Run them without the rings. Thats how I sell them now. You are not going to hurt them. You can apply some heat from a hot air gun and remove all the rings.
Be sure to use good boots and a little grease.
Sen jag monterad min balldrive från Elcon har jag inte haft några problem... absolut det smartaste.. har ju inget med damaskerna att gör.. men jag har Elcons damasker med... funkar perfekt.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
stefan vet du om det finns nåt liknande system till hpi baja?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Nä... jag vet inte... har aldrig letat. Men det som finns till FG borde väl funka till HPI om drivaxlarna är lika långa.huSSe wrote:stefan vet du om det finns nåt liknande system till hpi baja?
Det här alternativet finns. http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.6031/.f" onclick="window.open(this.href);return false;
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Men det är ju fortfarande dogbone grejen på dom.Lusse wrote:Det här alternativet finns. http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.6031/.f" onclick="window.open(this.href);return false;
- sideburn80
Hur ser dom prylarna ut, får man besvära med en länk?S 500 R wrote:Sen jag monterad min balldrive från Elcon har jag inte haft några problem... absolut det smartaste.. har ju inget med damaskerna att gör.. men jag har Elcons damasker med... funkar perfekt.
Här är länken..
http://www.elcon-models.com/products/ma ... etcomplete" onclick="window.open(this.href);return false;
Bild..

http://www.elcon-models.com/products/ma ... etcomplete" onclick="window.open(this.href);return false;
Bild..

- sideburn80
Tack, fasen det där såg ju alla tiders ut ju.
Det är det också.. jag har det som sagt på min FG... och det strular aldrig...sideburn80 wrote:Tack, fasen det där såg ju alla tiders ut ju.
- sideburn80
Så Satans sugen på en till bil nu, men det är väl en del mer måsten till 5t´n misstänker jag innan man kan börja fundera mer i dom banorna... 
- sideburn80
Var dryg och ställde någon fråga till angående ringarna och vad han/dom rekomendera för boots på PhatDad:
No big deal with the rings anymore. You can just run with them. If you loosen up another just toss it.
I would use stock boots. Hemi are too expensive, hostiles are to thick and bind and twist on the bones, darksouls are a complete waste of money.
Stock with a little grease in them and they should last a while.
No big deal with the rings anymore. You can just run with them. If you loosen up another just toss it.
I would use stock boots. Hemi are too expensive, hostiles are to thick and bind and twist on the bones, darksouls are a complete waste of money.
Stock with a little grease in them and they should last a while.