Bifogar bild på den. Dom kommer att släppa den nu till sensommaren med 2 olika färgsheman från fabrik alt. omålad kaross som har funnits ett tag nu.
Den är som originalet , fast betydligt bredare . Mycket mer likt en 1:8 buggy
har jag motor till dess så blire 4wd monstertruck åkning nutech.Bjuggen wrote:Man får väl koppla på charmenRobban wrote:Helt klart en prisvärd bil! Hoppas du får "låna" den av kärringen i vimmerby Bjuggas så vi kan tampas lite![]()
Klart vi får ta en omgång. Var ju nästan bara HPI bilar i höstas. Blir lite tråkigt. Vi får liva upp stämningen. Borde väl komma någon MCD också så det blir lite 4wd åkning?
Klart som korvspad! Men du får bara ha drivning på framhjulenDiesel wrote:Får jag vara med ?Robban wrote:Helt klart en prisvärd bil! Hoppas du får "låna" den av kärringen i vimmerby Bjuggas så vi kan tampas lite
Vet du vad det värsta är? Det är fullt möjligtCarbon-Dave wrote:Jag skulle hellre se på film när fru Bjuggmark smiskar skiten ur dig på banan Robban....Robban wrote:Helt klart en prisvärd bil! Hoppas du får "låna" den av kärringen i vimmerby Bjuggas så vi kan tampas lite
Din bil är på väg till dig på måndag !T powa wrote:Bjuggen wrote:har jag motor till dess så blire 4wd monstertruck åkning nutech.
Skulle däremot anse den direkt olämplig för grusgropsbash typ hawaiihålan. Jaja,jag får nog köra den tids nog!Malte wrote:Skojigt att det verkar vara en bra och hållbar bil! Men jag tycker det är fel person som "provkör" den hela tiden!
tack älsklingBjuggen wrote:Nu är den inkörd och klar. Det är bara att åka
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests