ANMÄLAN FRIKÖRNING SÖNDAG 14juni ALINGSÅS
Re: ANMÄLAN FRIKÖRNING SÖNDAG 14juni ALINGSÅS
Gött grabbar...blir visst ett gött gäng på Söndag
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: ANMÄLAN FRIKÖRNING SÖNDAG 14juni ALINGSÅS
Packar bilen för fullt..... I morgon ska minsann bilarna få bekänna färg .
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: ANMÄLAN FRIKÖRNING SÖNDAG 14juni ALINGSÅS
Det skall bli gött att se dig Mats.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Re: ANMÄLAN FRIKÖRNING SÖNDAG 14juni ALINGSÅS
Det var en perfekt dag med mycket sol & en hel del blåst ( perfekt med lite svalkande vind så man inte kände att man brände sig sönder & samman förens man kom i lä & då var det ju försent)
Men banan var riktigt underhållande & den bjöd upp till många goa figher med både min TSK1:a & min std Losi..
Generalen fick bekänna färg på banan & den var förvånansvärt lätthanterlig men det slutade med dålig drivning & jag trodde att kopplingen hade sagt upp sig så jag rev ner för att byta men det var inget fel på den, det visade sig istället vara en bakfälg som sagt upp sig totalt då hexen var vackert rundsvarvad & det som gjorde att den inte ville vara med mer var att sprinten till den främre utgående axeln från mittdiffen (spolen) hade gått av så att all kraft gick till bakaxeln & det pallade inte fälgen med..
( kan väl tillägga att jag gick in lite för att fresta den just för att hitta eventuella brister eller svagheter )..
Det är bara att fixa & fortsätta att förädla bilen vidare , tror faktiskt att den kan vara en av de mest körbara storkubiksbil i landet , Måste dock fortsätta att nåla in den då stiftet fortfarande inte är i närheten av att ha rätt oboy färg & den 4 taktar fortfarande nåt kopiöst men den funkade ändå helt suveränt som mossrivare
Hade med mig GoPro men det blev inte en enda film eller bild under dagen
Vill ge ett STORT tack till Patrik ( The New Guy) som verkligen gjort ett suveränt jobb..
Men banan var riktigt underhållande & den bjöd upp till många goa figher med både min TSK1:a & min std Losi..
Generalen fick bekänna färg på banan & den var förvånansvärt lätthanterlig men det slutade med dålig drivning & jag trodde att kopplingen hade sagt upp sig så jag rev ner för att byta men det var inget fel på den, det visade sig istället vara en bakfälg som sagt upp sig totalt då hexen var vackert rundsvarvad & det som gjorde att den inte ville vara med mer var att sprinten till den främre utgående axeln från mittdiffen (spolen) hade gått av så att all kraft gick till bakaxeln & det pallade inte fälgen med..
( kan väl tillägga att jag gick in lite för att fresta den just för att hitta eventuella brister eller svagheter )..
Det är bara att fixa & fortsätta att förädla bilen vidare , tror faktiskt att den kan vara en av de mest körbara storkubiksbil i landet , Måste dock fortsätta att nåla in den då stiftet fortfarande inte är i närheten av att ha rätt oboy färg & den 4 taktar fortfarande nåt kopiöst men den funkade ändå helt suveränt som mossrivare
Hade med mig GoPro men det blev inte en enda film eller bild under dagen
Vill ge ett STORT tack till Patrik ( The New Guy) som verkligen gjort ett suveränt jobb..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11641
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: ANMÄLAN FRIKÖRNING SÖNDAG 14juni ALINGSÅS
Kul!
Mätte du temperaturen nåt på din ProMx Mats?
Mätte du temperaturen nåt på din ProMx Mats?
Re: ANMÄLAN FRIKÖRNING SÖNDAG 14juni ALINGSÅS
Visste att det var nåt jag glömt
Det varmaste på bilen var ju pipan iallafall..
Det varmaste på bilen var ju pipan iallafall..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests