Offroad LS bana i Stockholm
Re: Offroad LS bana i Stockholm
Jopp, planerna är att sälja dem och beställa en varsin Baja 5b ifrån USA. Jag ska prata ihop mig med grabbarna så kan jag informera då vi skall köra om någon vill haka på. Mvh
Det gör du rätt i, men varför från USA???Fjux wrote:Jopp, planerna är att sälja dem och beställa en varsin Baja 5b ifrån USA. Jag ska prata ihop mig med grabbarna så kan jag informera då vi skall köra om någon vill haka på. Mvh
För att du kan få dom till betydligt lägre pris. Köpte exempelvis min jato 3,3 för 2.200 +tull och frakt ca 600 kr (vi var 2 som delade) när den kostade 4.900 i Sverige. Bajan ligger dock inte lika lågt, men man kan få en RTR för strax under 7000 iallafall. Men inget bestämt ännu 
Jag skulle nog kolla runt lite i Sverige innan. Men det viktiga är att ni skaffar LS bilar och kommer med och kör 
-
Ntch in da dirt
sist när jag tog hem en ls bil från usa så tjänade jag bara 600 spänn efter tull o moms var erlagt.Vilket inte var så mycket att stå efter egentligen
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Jo LS blir det iallafall
. Med tanke på vikten = högre tull taxa? och den lilla prisskillnaden på just LS bilar från USA så är det kanske inte direkt lönsamt trots allt.
nu är det allt lite väl 
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
SistaFjux wrote:Jo LS blir det iallafall. Med tanke på vikten = högre tull taxa? och den lilla prisskillnaden på just LS bilar från USA så är det kanske inte direkt lönsamt trots allt.
Vore skitkul om ni ville komma till banan och köra, Har inte varit där sen november. Lär vara en del snö där nu. Men om solen fortsätter värma som den gjort idag så är väl lappmöglet snart borta..
Skriv gärna här om ni sticker upp dit, så kanske man kan haka på..
Skriv gärna här om ni sticker upp dit, så kanske man kan haka på..
Tjobaloa!
Är det någon som varit på banan den senaste tiden och kollat kvaliten på den? Funtar på att dra dit på lördag om det e nice väder.
Är det någon som varit på banan den senaste tiden och kollat kvaliten på den? Funtar på att dra dit på lördag om det e nice väder.
Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7
Tja Palmenpalmen wrote:Tjobaloa!
Är oxå sugen på körning. Hänger gärna med om vädret är ok till helgen, tror det blir muddrace då...
- Benny Klimp
<LÖrdag låter lockande... hoppas att kylan håller i sig så slipper vi leran... dyker upp om jag hinner montera prylarna som hsr kommit från staterna nu.
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Morning alla glada.. Vad tror ni om dagen? Någpn som ska upp till banan?! 

-
adrenaline
har ni liknade väder som här,så lär de bli ler race 
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Blev lite SM i VM i Brejsladd idag istället...
Kommisarie Stellahan och jag körde parkeringsplatsrejs halt som synden 

// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.