Hawaiihåla.
Re: Hawaiihåla.
Ja det var sjukt kul! Vilket ställe! Blir lätt fler resor dit.. En träff nästa sommar med allt inom LS?! Vore juh bara sååå fränt!
Skitkul att så många kom, särskilt Robban som vann priset för Long distance denna gång..
Rolig körning med draget uppför backen. Måste varit surt att få smörj av skrutti bang bang motorn bara
Rolig körning med draget uppför backen. Måste varit surt att få smörj av skrutti bang bang motorn bara
Billös expertkommentator..
Din motor gick ju som ett troll Bjuggen! Skall bli skoj att se film på dragracingen sedan!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Så, då var man precis hemkommen från ett insane-bash i hålan och en bänkning som gick åt helvete fullständigt !
Men kul hade vi.....trots att Robban dök upp.....
Tack alla för ett störtskönt bash !
Det behövdes !

Det behövdes !
Vad hände? Ramla den isär?Carbon-Dave wrote:Så, då var man precis hemkommen från ett insane-bash i hålan och en bänkning som gick åt helvete fullständigt !
Det behövdes !
Trots ett pitstop på scala 1:1 så kom jag fram sent men jag har hört att fint folk kommer sist
I vilket fall är jag nöjd med att ha hittat fram och fått platsen i GPS så jag kan vara på plats i tid och kanske själv nästa gång!
Bilen genomgången efter den tank som gick åt och inga synliga bevis på slitage utöver "normalt"
Tack för att jag fick komma och jag gillade också rejset uphill, lite mer lutning och alla kommer inte till toppen men det var klockrent.
Var det någon som fick med "skrotbajan" på film så är jag sugen att kolla in min egen körstil, för den begriper jag mig inte på när jag kör
I vilket fall är jag nöjd med att ha hittat fram och fått platsen i GPS så jag kan vara på plats i tid och kanske själv nästa gång!
Bilen genomgången efter den tank som gick åt och inga synliga bevis på slitage utöver "normalt"
Tack för att jag fick komma och jag gillade också rejset uphill, lite mer lutning och alla kommer inte till toppen men det var klockrent.
Var det någon som fick med "skrotbajan" på film så är jag sugen att kolla in min egen körstil, för den begriper jag mig inte på när jag kör
Några som är sugen på körning på söndag om vädret tillåter, eller skall vi dra till Sandhem om det är möjligt?
Runt kl 12-13?
Frivilliga:
Malte
Bjuggen
Runt kl 12-13?
Frivilliga:
Malte
Bjuggen
Öj.....
Skall vi tolka det som att du kommer?Robban wrote:Öj.....
Ligger sandhålan åt "rätt" håll?
Det hade varit kul .Men tyvärr så håller jag på att flytta. Så tror inte jag hinner..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Jag är med!! Ska hawaiihålan eller sandhem??Malte wrote:Några som är sugen på körning på söndag om vädret tillåter, eller skall vi dra till Sandhem om det är möjligt?
Runt kl 12-13?
Frivilliga:
Malte
Bjuggen
Burnout
Men jag aldrig förut där på sandhem så jag behövs vägförklara
Vilken tid 12 eller 13 på söndag vilken bättre?
Nog blir 5B och 5SC

För din del tror jag Sandhem ligger åt rätt håll!! 18 mil till Sandhem och 20 till Hawaii.. Å andra sidan är det E20 i stort sett hela vägen.Robban wrote:Ligger sandhålan åt "rätt" håll?
För min del spelar det ingen roll. Skulle iofs va kul att svina lite i Sandhem innan vintern
Billös expertkommentator..
ska blir kul lite svina (bash) i sandhem...Bjuggen wrote: Skulle iofs va kul att svina lite i Sandhem innan vintern
bara jag undrar var finns "sandhålan" (Grusgrop) i sandhem så jag vet var ska ta väg till dit..
Jag är på!