Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
Re: Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
På eftermiddagen någon gång!!
-
Ms Twilight
- Phone Number: 0706851726
Ni kommer att få det så mysigt ihopRobban wrote:Jo. Micke och jag åker ner fredagen. Bjuggen och Malte kommer nog fredagen med? Vi ska juh skeda med dom i 2 nätter
Ta med öronproppar,det är nån som snarkar...
Ska du inte med???Ms Twilight wrote:Ni kommer att få det så mysigt ihopRobban wrote:Jo. Micke och jag åker ner fredagen. Bjuggen och Malte kommer nog fredagen med? Vi ska juh skeda med dom i 2 nätter![]()
-
Ms Twilight
- Phone Number: 0706851726
Hej!Jag kommer att vara i Vimmerby,men på Alv.Kan inte riktigt med att lämna 2 barn till syrran som är med sina två.Men vi kommer gärna på söndagen en stund.S 500 R wrote:Ska du inte med???Ms Twilight wrote:Ni kommer att få det så mysigt ihopRobban wrote:Jo. Micke och jag åker ner fredagen. Bjuggen och Malte kommer nog fredagen med? Vi ska juh skeda med dom i 2 nätter![]()
Okey, ni får nog trevligt med. Ja, det låter som en bra ide 
Vilka fler stockholmare ska med ner? Är jag den enda eller? 
Pierre aka MrMopar kunde inte komma tyvärr, vilket var jävligt tråkigt! - så jag får åka ner ensam tågvägen.
Pierre aka MrMopar kunde inte komma tyvärr, vilket var jävligt tråkigt! - så jag får åka ner ensam tågvägen.
Va inte komma mrmoparJohn wrote:Vilka fler stockholmare ska med ner? Är jag den enda eller?
jag har snacka med han några gånger och han sa att ska åka ner till vimmerby?
eller jag ha fel
-
MarikaLantz
- Phone Number: 0704999463
OM det är någon som inte har ett boende under den helgen så bor vi i gullringen ca 2 mil från banan och har en fräsch husvagn på trädgården som 3-4 personer får plats i.
Plus att vi har plats inne.
Har inga barn men däremot 3 st keliga katter som gäääärna sover under täcket.
Så har du kris så hojta till bara så ordnar vi det
Plus att vi har plats inne.
Har inga barn men däremot 3 st keliga katter som gäääärna sover under täcket.
Så har du kris så hojta till bara så ordnar vi det
Jag tror jag bor på Nossens camping precis utanför. Kommer fredag kväll.
Jag hade en tanke om man skulle dra med sig kompressorn. Jag kommer få panik om man inte kan rengöra efter var race;) Vi har ju el vid banan. Eller kommer någon annan tag med?
Jag hade en tanke om man skulle dra med sig kompressorn. Jag kommer få panik om man inte kan rengöra efter var race;) Vi har ju el vid banan. Eller kommer någon annan tag med?
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
-
Ntch in da dirt
Sist fanns det kompressor men jag vet inte vem som stod för den:
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
-
RC Maffian
- Phone Number: 0735063122
Hör med StelunexJohn wrote:Vilka fler stockholmare ska med ner? Är jag den enda eller?
Han sa att han skulle ner. Vet att han jobbar mycket emellanåt och har inte alltid tid att kolla forumet.
Skicka PM eller ring honom.
Det finns både el och kompressor vid banan. 
Snackade med honom på telefon, problemet var att det var förgasarstrul på stora bilen. Så det är helt säkert att han inte kommer...Burnout wrote:Va inte komma mrmoparJohn wrote:Vilka fler stockholmare ska med ner? Är jag den enda eller?
jag har snacka med han några gånger och han sa att ska åka ner till vimmerby?
eller jag ha fel
Perfektulu wrote:Det finns både el och kompressor vid banan.
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Jag åker ner om jag får barnvakt. Jag tror även Stelunex skulle ner. Jag återkommer med PM.John wrote:Vilka fler stockholmare ska med ner? Är jag den enda eller?
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"