Jag ska se om jag kan komma på lördagKalleballe wrote:Insåg precis att jag bokat tvätt tid imorgon och inte idag som jag trodde. Det råder brist på rena kläder så jag måste tyvärr tvätta imorgon efter jobbet![]()
![]()
Jag satsar på lördag istället och hoppas fler vill och kan då. Men ha så skoj imorgon om vädret tillåter.
Offroad LS bana i Stockholm
Re: Offroad LS bana i Stockholm
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bra! Det kommer nog bli lite väl off topic annars.huginen wrote:för att slippa få denna tråd full av snack angående föreningen , hemsida mm så startar jag en tråd under Diverse som heter RCBash Stockholm så tar vi allt sånt som handlar om föreningen och sånt där istället och håller denna tråd till träffarna vi har på banan
//Richard
Jag kan köra en sväng på lördag också om bilen håller
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
Kalleballe wrote:Insåg precis att jag bokat tvätt tid imorgon och inte idag som jag trodde. Det råder brist på rena kläder så jag måste tyvärr tvätta imorgon efter jobbet![]()
![]()
Jag satsar på lördag istället och hoppas fler vill och kan då. Men ha så skoj imorgon om vädret tillåter.
Aldrig kul med tvättstuga. Försöker komma upp även på lördag.
Fick precis ett samtal från Kalle som var uppe vid banan och precis jagat iväg en massa crossåkare..
De har tydligen slagit sönder pallarna vi står på och på något sätt försökt gjort ett hopp.
Men verkar som att inget mer är förstört.
Så nu måste vi se till att släpa med en massa pall och spika ihop.
att dom inte kan låta något vara ifredStelunex wrote:Fick precis ett samtal från Kalle som var uppe vid banan och precis jagat iväg en massa crossåkare..De har tydligen slagit sönder pallarna vi står på och på något sätt försökt gjort ett hopp.
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Dessa MC-busar alltid ska de ställa till det.Stelunex wrote:Fick precis ett samtal från Kalle som var uppe vid banan och precis jagat iväg en massa crossåkare..De har tydligen slagit sönder pallarna vi står på och på något sätt försökt gjort ett hopp.
som jag har skrivit iråden för Stockholm LS så har jag lite pall på jobbet som jag kanske kan ta.
Lördag blir det gasardag
HPI NOS-Edition 2.0 Baja 5B ojojoj standard
Vore underbart. HAr oxå fixat pall, måste bara se till att få med mig dem...Nihlén wrote:Dessa MC-busar alltid ska de ställa till det.Stelunex wrote:Fick precis ett samtal från Kalle som var uppe vid banan och precis jagat iväg en massa crossåkare..De har tydligen slagit sönder pallarna vi står på och på något sätt försökt gjort ett hopp.
som jag har skrivit iråden för Stockholm LS så har jag lite pall på jobbet som jag kanske kan ta.
Lördag blir det gasardag![]()
![]()
Det var mer vatten på banan än vad jag hade trott idag. Vi skulle kunna åka dit och pröva imorgon. Annars verkar det som lördag eller söndag skulle passa bättre för att banan ska torka upp??
HPI Baja 5B SS
Ja vattnet ställer till det... kanske skulle ta å gräva lite dräneringsdiken... så man enkelt kan sopa/skyffla undan det värsta vattnet.
Oavsätt vilket så blir det körning för mig på lördag (bara den dagen jag är fri från förpliktelser).
Oavsätt vilket så blir det körning för mig på lördag (bara den dagen jag är fri från förpliktelser).
Har inte skruvat ihop bilen men skulle kunna gräva lite på banan och sånt kanske =)
Kan ju vara bra att lägga på fuktig jord så det torkar till lite =)
Kan ju vara bra att lägga på fuktig jord så det torkar till lite =)
- Doorcracker
- Phone Number: 0707102103
Crossåkare
Får väl ta och slänga ihop lite fotanglar att sprida på diverse taktiska ställen... xxXXXXxxXX
Kan ju alltid sätta upp en skylt som varnar för vassa föremål på banan
Bra intiativ med en hemsida
Matte
Får väl ta och slänga ihop lite fotanglar att sprida på diverse taktiska ställen... xxXXXXxxXX
Kan ju alltid sätta upp en skylt som varnar för vassa föremål på banan
Bra intiativ med en hemsida
Matte
Har nu kollat på jobbet och de gamla pallar som ligger gå att plocka... måste bara fixa ett släp och lösa vidaretransporten genom skogen. 
Edit... har även ordnat lite gamla däck (från 1:1bilar) för att göra banmarkering med.

Edit... har även ordnat lite gamla däck (från 1:1bilar) för att göra banmarkering med.
- Benny Klimp
Härligt..p all och däck kommer ju bli skitbra.... och spanskaryttare är inte heller en helt fel idé..... kanske fiskelina i midjehöjd he hehe.... 
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Som vanligt så sket det sig med körning idag pga jobb.
Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7