Offroad LS bana i Stockholm
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: Offroad LS bana i Stockholm
köp en max hex istället då behöver du inte oroa dig nå mer. 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- Benny Klimp
Ok ,ska kika där.
Hmm race imorgon.. är ju grymt sugen.. ska försöka att komma loss... annars så kan jag ju resten av helgen.. om vädret tillåter.
Hur många tror ni att det blir imorgon?
Vad har ni fixat till med banan nu då? Man får ju lite dåligt samvete när man inte kan vara där och hjälpa till.

Hmm race imorgon.. är ju grymt sugen.. ska försöka att komma loss... annars så kan jag ju resten av helgen.. om vädret tillåter.
Vad har ni fixat till med banan nu då? Man får ju lite dåligt samvete när man inte kan vara där och hjälpa till.
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Klart du ska komma imorgon.Benny Klimp wrote:Ok ,ska kika där.
Som det ser ut nu så är det
Dakeman
Bonnzi
Doorcracker
Ev Kalleballe
undertecknad
Igår klippte vi ner allt höggräs mellan långrakan och den med "Stalp". Tog bort en hel del stenar som varit i vägen samt gjort klart sista hoppet.
Hoppas Fler kan komma, vi försöker vara där runt 15...

- Benny Klimp
Fan vad gött, jag ska absolut göra vad jag kan.
Ska bara invänta sambon så man kan kasta över dotra.
Hur länge tror du att ni är kvar? Så länge dom håller eller?
Kan nog inte komma förens vid 18 typ....
Gött, provade ni hoppet oxå.. eller var det bara nytta som gjordes idag?
Ska bara invänta sambon så man kan kasta över dotra.
Hur länge tror du att ni är kvar? Så länge dom håller eller?
Kan nog inte komma förens vid 18 typ....
Gött, provade ni hoppet oxå.. eller var det bara nytta som gjordes idag?
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
sist körde vi till 20 ungefär... då dakemans bild också dog 
första gången jag var med (men bara fotade) så packade vi ihop vid 21.
men det blir väl tills tillräckligt många bilar har dött
första gången jag var med (men bara fotade) så packade vi ihop vid 21.
men det blir väl tills tillräckligt många bilar har dött
Ja nu var ju tanken att jag skulle åkt ut till banan och iaf tittat lite på galenskaperna idag men som alltid så dyker det upp saker (och min prioriteringslista vart fel idag).
Dock har jag sen jag var på banan i onsdags fixat fyrkantshubben som ständigt släppte (utbytt mot ny)
Slängt på buggyhjulen (toppfarten blir lidande men jag kan nog ändå inte ge fullt) bra grepp och bakhjulsåka som följd
Monterat killswitchen från rc-car-online, Mycket pill med att få det att sitta snyggt och fick riva hela bilen 2ggr pga dålig hjärnaktivitet första montaget. Men den funkar ypperligt med min Flysky nu dödar jag bilen på Ch3.
Så detta blev jag nu klar med för drygt timmen sen... nu behövs det bara en pirra att dra bilen med för jag tänker inte bära den en gång till ut i skogen, roligt är det men inte riktigt såå roligt.
Dock har jag sen jag var på banan i onsdags fixat fyrkantshubben som ständigt släppte (utbytt mot ny)
Slängt på buggyhjulen (toppfarten blir lidande men jag kan nog ändå inte ge fullt) bra grepp och bakhjulsåka som följd
Monterat killswitchen från rc-car-online, Mycket pill med att få det att sitta snyggt och fick riva hela bilen 2ggr pga dålig hjärnaktivitet första montaget. Men den funkar ypperligt med min Flysky nu dödar jag bilen på Ch3.
Så detta blev jag nu klar med för drygt timmen sen... nu behövs det bara en pirra att dra bilen med för jag tänker inte bära den en gång till ut i skogen, roligt är det men inte riktigt såå roligt.
HPI NOS-Edition 2.0 Baja 5B ojojoj standard
Ser ju skit ball ut med dom hjulena!
- Benny Klimp
Halloj, hur blev kvällens körning?
Hann ju tyvärr inte alls, men tänkte försöka i helgen om vädret nu skulle tilåta, var det nån som filmade/fotade idag/ ikväll?
Hann ju tyvärr inte alls, men tänkte försöka i helgen om vädret nu skulle tilåta, var det nån som filmade/fotade idag/ ikväll?
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Nihlén wrote:Ja nu var ju tanken att jag skulle åkt ut till banan och iaf tittat lite på galenskaperna idag men som alltid så dyker det upp saker (och min prioriteringslista vart fel idag).
Ska bli kul att se vad däcken går för..
Ja då va man hemma efter en helt galet rolig kväll. Blev en stor uppslutning, tror vi var närmre 8 bilar som gasa. Satan vad roligt..Benny Klimp wrote:Halloj, hur blev kvällens körning?
Hoppas att vi blir ännufler till nästa träff...
Så ett stort tack till Er alla som var där och såg till att vi fick till en riktigt rolig kväll..
Peppar peppar min bil höll även idag...
Grymt med mycket folk, vi var väl 8 pers totalt? 
Har rensat bilder och lagt upp på flickr (bläddra med piltangenterna)
Tack för ikväll grabbar

Har rensat bilder och lagt upp på flickr (bläddra med piltangenterna)
Tack för ikväll grabbar

Underbara bilder som alltid Jens..
Fan va kul det var idag...

Det var sköna bilder. Det såg ut som att ni hade roligt.Det slank in en liten ut bölning också.

HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Tack 
Har för mig att ägaren till nitron kallade den för myggan
Har för mig att ägaren till nitron kallade den för myggan
- J.A racing